Szanowni Goście!

Bardzo dziękujemy za wybór Hotelu Wodnik*** w Giżycku – jest nam niezmiernie miło gościć Państwa w naszych progach. Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa pobyt i wypoczynek w Giżycku pozostał niezapomnianym przeżyciem. Pragniemy, aby wizyta upłynęła w miłej atmosferze i zawsze kojarzyła się z komfortem i bezpieczeństwem.

Nasza lokalizacja i tradycja gościnności wraz z doświadczeniem personelu są kluczem do satysfakcji naszych Gości.

Dla zapewnienia wszelkich wygód, prosimy o zapoznanie się z treścią Informatora hotelowego, który zawiera istotne informacje dotyczące warunków pobytu.

W przypadku nie odnalezienia informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z recepcją. Nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas.

Życzymy miłego pobytu!

Dyrekcja hotelu Wodnik*** w Giżycku

Podstawowe informacje
numery telefonówPołączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach 7:00-22:00 przez centralę recepcji pod nr tel. 87 428 38 71.
Jeśli życzą sobie Państwo, aby rozmowy telefoniczne były łączone również w godzinach nocnych, prosimy o pozostawienie takiej informacji w recepcji.
połączenia wewnętrzneRecepcja 400
Restauracja 404
Połączenia z innymi pokojami hotelowymi: wybierz bezpośrednio numer pokoju.
rozmowy wychodzącePołączenia lokalne lub międzynarodowe: wybierz 0 + właściwy numer.
połączenia alarmowePolicja 997
Straż pożarna 998
Pogotowie ratunkowe 999
Numer alarmowy 112
Informacje hotelowe
doba hotelowaDoba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 11:00 następnego dnia.
W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu, prosimy o kontakt z recepcją przed godziną 10:00 w dniu wyjazdu.
recepcja poziom 0Nasza recepcja czynna jest całą dobę.
Mogą się Państwo skontaktować z recepcją telefonicznie, wybierając numer 400.
pobyt dzieciDzieci do lat 3 GRATIS w łóżku rodziców.
Specjalne udogodnienia dla dzieci:
w hotelu – łóżeczka niemowlęce – wstawiane do pokoju na życzenie, po wcześniejszym ustaleniu
w restauracji – krzesełko do karmienia, kącik zabaw, przewijak w toalecie
przyjmowanie gości w hoteluOsoby składające wizyty naszym Gościom hotelowym po godzinie 20:00 zobowiązane są opuścić hotel.
restauracja i barŚniadanie serwowanie jest w hotelowej restauracji w godzinach 07:00-10:00, w sezonie letnim 07:00-11:00. Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja stolików. Restauracja a’la carte wraz z barem jest otwarta codziennie w godz.12:00-22:00 (zamówienia przyjmujemy do 30 minut przed zamknięciem restauracji). Poza sezonem restauracja może być otwarta krócej.
room-service i gorące napojeUsługa room-service dostępna w godz. 7:00-22:00. Usługa jest dodatkowo płatna.
Gorące napoje dostępne całą dobę – informacja w recepcji.
sprzątanie pokoiSerwis w pokojach zapewniamy w godzinach 8:00-14:00.
Wymiana ręczników i pościeli co 3 dni lub na życzenie.
Jeśli życzą sobie Państwo, aby pokój nie był sprzątany, prosimy o wywieszenie na klamce, od zewnętrznej strony, zawieszki Nie przeszkadzać .
depozytOferujemy przechowanie przedmiotów wartościowych w sejfie w recepcji. Usługa bezpłatna, dostępna całodobowo.
usługa bagażowa przechowalnia bagażuJeśli potrzebujecie Państwo pomocy z bagażem, zapytajcie w recepcji.
W razie potrzeby pomożemy wnieść bagaż i przechowamy go po wymeldowaniu.
Usługi są bezpłatne, dostępne całodobowo, na życzenie.
parkingObowiązują opłaty za postój pojazdów wg cennika.
Hotel dysponuje miejscami parkingowymi dla aut osobowych, busów oraz autokarów na dwóch parkingach niestrzeżonych –
otwarty parking przed hotelem oraz ogrodzony i zamykany bramą, za hotelem (wjazd od ul. Mickiewicza).
Nie ma konieczności dokonywania rezerwacji miejsc parkingowych.
Ponadto oferujemy zamykane, zadaszone, bezpieczne miejsce na motocykle oraz rowery.
finanseHonorujemy karty: Mastercard, Maestro, Visa Electron, Visa.
palenieW hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, używania urządzeń do podgrzewania tytoniu oraz e-papierosów pod groźbą grzywny.
Informacje dodatkowe
napięcieWszystkie gniazdka elektryczne posiadają napięcie 230V.
telewizjaKanały telewizyjne są programowane i nadawane w jakości cyfrowej.
Prosimy nie przeprogramowywać odbiorników.
Kanały tv dostępne w pokojach:
krajowe: wszystkie programy bezpłatnej satelitarnej telewizji cyfrowej
zagraniczne: BBC World News Europe, CNN, International Europe, 3sat HD,
Das Erste, RTL Television, ZDF HD, France 24, TVE International, RTR Planeta.
radioKanały radiowe dostępne są w radioodbiornikach.
InternetBezpłatne połączenie WiFi dostępne jest we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych
(restauracja hotelowa, lobby recepcyjne, sala bilardowa) – połączenie wymaga logowania za pomocą hasła.
Dane logowania: sieć: HotelWodnik / GuestHotelWodnik hasło: HotelWodnik
zwierzętaHonorowane psy ras bezpiecznych pod warunkiem wcześniejszego ustalenia z recepcją. Obowiązują dodatkowe dopłaty.
Dodatkowe usługi
i udogodnienia
dodatkowe udogodnienia bezpłatneDodatkowe ręczniki do twarzy, ręczniki kąpielowe, kosmetyki hotelowe, poduszki lub koce, zestawy do szycia, żelazko oraz deska do prasowania, zapasowe ładowarki dostępne są na życzenie – całodobowo w recepcji.
przybory toaletoweNasza recepcja prowadzi sprzedaż podstawowych przyborów toaletowych takich jak przybory i kosmetyki do golenia, szczoteczka i pasta do zębów itp.
W sklepiku hotelowym zaopatrzycie się też Państwo w maseczki ochronne jedno- i wielorazowe oraz środki dezynfekujące do rąk.
budzenieAby zamówić usługę budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.
usługa pralniczaW celu zamówienia usługi prania, prasowania, czyszczenia bielizny i odzieży prosimy o kontakt z recepcją.
Usługa jest dostępna na życzenie i odpłatna.
mapa / prasa / informacjaMapa miasta, prasa oraz informacja na temat lokalnych atrakcji dostępne są w recepcji.
rekreacjaProwadzimy wypożyczalnię rowerów turystycznych.
Usługa płatna, wymaga wcześniejszej rezerwacji. Informacje w recepcji.
TaxiProsimy zamawiać w recepcji.
Udogodnienia
i usługi dla biznesu
usługi biuroweRecepcja hotelu zapewnia usługi biurowe takie jak drukowanie i kopiowanie dokumentów – usługa dostępna całodobowo.
Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
usługi konferencyjne imprezy okolicznościoweNasz hotel posiada trzy sale konferencyjne o łącznej powierzchni 260m2. Zapewniamy kompleksową obsługę na najwyższym poziomie i posiadamy doświadczenie w organizacji zjazdów, szkoleń, konferencji oraz spotkań biznesowych jak również aranżacji spotkań okolicznościowych.
W przypadku zainteresowania ofertą, prosimy o kontakt z działem gastronomii pod adresem: restauracja@cmazur.pl lub z recepcją.
Sytuacje awaryjne, pożarowe
i medyczne
apteczkaApteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji.
awarieW sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją pod numerem tel. 400.
pomoc służbW celu uzyskania pomocy właściwych służb – pogotowia, policji, straży, mogą Państwo skorzystać z numeru awaryjnego 112.
pożarW przypadku zauważenia pożaru należy niezwłocznie poinformować recepcję, tel. 400 lub uruchomić włącznik alarmu znajdujący się na korytarzu, następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej i udać się na miejsce zbiórki.
regulaminy
plan ewakuacji
Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy zapoznanie się z instrukcjami przeciwpożarowymi i planem ewakuacji umieszczonych na korytarzach pierwszego, drugiego i trzeciego pietra.
Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.
Życzymy Państwu udanego pobytu w hotelu Wodnik*** w Giżycku!

Pragniemy poinformować, że w okresie zagrożenia epidemicznego, część naszych usług może podlegać ograniczeniom.