W trosce o naszych Gości,
w Hotelu Wodnik*** wprowadzamy specjalne zasady bezpieczeństwa:

  1. Na terenie obiektów, w częściach wspólnych, przy wejściach, dla gości dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
  2. Ograniczone jest rutynowe sprzątanie pokoi – odbywa się jedynie na życzenie klienta.
  3. Po każdym kliencie pokój jest wietrzony, dokładnie sprzątany i dezynfekowany.
  4. W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych zostały zamieszczone instrukcje dotyczące mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a  przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  5. Personel zachowuje środki ochrony osobistej i stosuje zalecone zasady bezpieczeństwa.
  6. W recepcji znajduje się informacja o maksymalnej liczbie klientów  mogących jednocześnie przebywać  w danej części obiektu. Hotel kontroluje liczbę gości w hotelu, stosując się do wytycznych w sprawie maksymalnej liczby gości w obiekcie.
  7. Obiekt jest sprzątany i dezynfekowany z wzmożoną częstotliwością i pod specjalnym nadzorem. Na bieżąco odbywa się dezynfekowanie, ogólnych toalet, wind, blatu recepcyjnego (po każdym gościu), klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury komputerów, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni. Precyzyjnie dozowane są profesjonalne środki myjące.
  8. Restauracja Wodnik obsługuje na miejscu wyłącznie gości hotelu, w reżimie sanitarnym.  Na stolikach nie ma obrusów i codziennego nakrycia, blaty są dezynfekowane po każdym gościu, między stolikami zachowany jest dystans co najmniej 2 metrów. Nie organizujemy posiłków w formie bufetów.
  9. Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie zakwaterowanych.
  10. Systematycznie wietrzone są wszystkie pomieszczenia hotelu.
  11. Wypożyczany sprzęt jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  12. Obiekt wyznaczył i wyposażył w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  13. W recepcji hotelu znajdują się potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej i służb medycznych.